Βιοργαφικό

Γεννήθηκα στις 27 Μαρτίου του 1971 στα Γρεβενά, πεντακόσια μέτρα μακρυά από την πλατεία όπου οι αδελφοί Μανάκια γύρισαν το πρώτο ντοκιμαντέρ στον κόσμο με τίτλο ‘Παζάρι στα Γρεβενα’. Η πρώτη μου επαφή με την κινηματογραφική μηχανή έγινε σε ηλικία πέντε ετών χάρη σε μιά philips super 8 που είχε ο πατέρας μου, και γράφοντας δεκάδες μέτρα ταινίας.
Το 1982, την εποχή που οι πρώτοι προσωπικοί (οικιακοί) υπολογιστές εμφανίστηκαν στη ζωή μας βρέθηκα κάτοχος ενός τέτοιου μηχανήματος. Οι δυνατότητές τους πάνω στα γραφικά με ώθησε ώστε να καταστώ ως ένας από τους πρωτοπόρους στο χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας.
Οι παράλληλες σπουδές στη μουσική (θεωρία μουσικής και πιάνο) μου έδωσαν στοιχεία αισθητικής παιδείας. Το 1988 με την εμφάνηση της τεχνολογίας "sampling" πειραματίζομαι με την μουσική τεχνολογία και γράφω σήματα για ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα. Ακόμη και σήμερα συνεχίζω να συνθέτω μουσική είτε για σήματα στις παραγωγές μου, είτε ακόμη και ολόκληρη τη μουσική επένδυση στα ντοκιμαντέρ της elixis...
Παράλληλα και από το 1978 ανελειπώς δραστηριοποιούμαι στον αθλητισμό και συγκεκριμένα στον στίβο πετυχαίνοντας πολλές Εθνικές και κάποιες, ελάχιστες διεθνείς διακρίσεις. Η εμπλοκή μου με τον αθλητισμό την έχω αξιοποιήσει πολλάκις στις παραγωγές μου, καθώς γνωρίζω τα του "πρωταθλητισμού" από μέσα και σε βάθος χρόμου που υπερβαίνει την 30ετία και μάλλιστα βιωματικά.
Την ίδια χρονιά και στα πλαίσια των ανησυχιών μου περί εικόνας και ήχου, ο ερασιτεχνισμός μετασχηματίζεται σε κάτι πιό σοβαρό με την ίδρυση εκ μέρους μου μιας απ’ τις πρώτες εταιρίες ψηφιακών οπτικοακουστικών παραγωγών στην χώρα μας (SAS audiovisual applications).
Με την έλευση της ελεύθερης τηλεόρασης βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη όπου και ξεκινά μια μακροχρόνια συνεργασία με την ΕΤ-3. Πρώτη μου παραγωγή η σειρά εκρομπών ‘Αδρεναλίνη’ που πιθανόν να ήταν η πρώτη παγκοσμίως παραγωγή που υλοποιήθηκε εξ’ ολοκλήρου ψηφιακά, την εποχή που οι beta μεσουρανούσαν. Στο πεδίο των καινοτομιών εντάσσονται και εφαρμογές όπως η πρώτη (πιθανότατα κι αυτή παγκοσμίως) off-line τετρακάμερη τηλεοπτική παραγωγή.
Από τότε μέχρι και σήμερα έχω υλοποιήσει πολλές δεκάδες τηλεοπτικών παραγωγών, υπηρετώντας την ιδέα μιας ποιοτικής τηλεόρασης και με σαφή πολιτιστικό και ψυχαγωγικό (με την ορθή ένοια του όρου) προσανατολισμό. Καθώς είμαι αντίθετος στην υπερεξιδείκευση αλλά υπέρ της αξιοποιήσεως του ΄ταλέντου΄ η θέση μου στην κάθε παραγωγή εναλλάσσονταν μεταξύ αυτής του σκηνοθέτη, του διευθυντή φωτογραφίας, του εικονολήπτη, ακόμα και αυτής του χειριστή steadicam.
Μέχρι σήμερα (2008), υπέγραψα με μία από τις ιδιότητες σε πάνω από 28 σειρές δικής μου παραγωγής που προεβλήθησαν από την ΕΤ-3 κυρίως. Αξιόλογη κατά τη γνώμη μου είναι και η συνεργασία με τον Οργανισμό τροφίμων του ΟΗΕ (Food Aid Organization) η οποία αφορά την παραγωγή σειράς μικρού μήκους ντοκιμαντέρ παρουσίασης του έργου του σε χώρες της Βαλκανικής.
Η συνεργασία μου με τους πολύ αξιόλογους συνεργάτες της εταιρίας παραγωγής μου μας έχει ωθήσει ώστε από νωρίς να βγούμε από τα σύνορα της χώρας μας, και να παράξουμε τηλεοπτικά προϊόντα - κυρίως ντοκιμαντέρ – από τη Φινλανδία μέχρι το Αφγανιστάν και από τη Ρωσία εώς την Αίγυπτο. Στις ‘Ολυμπιακές πρωτεύουσες τις Ευρώπης’ μια (υπερ)παραγωγή στα πλαίσια των ‘Ολυμπιακών προγραμμάτων’ της ΕΡΤ παρήξαμε 10 επεισόδια, ένα σε κάθε μία Ευρωπαϊκή πόλη που φιλοξένησε Ολυμπιάδα στο παρελθόν.
Σήμερα, συνεχίζω να είμαι ένας εκ των ιδιοκτητών αλλά και βασικό στέλεχος του γραφείου παραγωγής ‘ΕΛΙΞΙΣ οπτικοακουστική’ μιας από τις παλαιότερες στον χώρο των τηλεοπτικών παραγωγών στην Ελλάδα.
Φιλοδοξώ να καταστήσω την ΕΛΙΞΙΣ οπτικοακουστική σε μια "ομπρέλα" παραγωγής ουσιωδών προγραμμάτων για την τηλεόραση κυρίως.